Bröllop och ridning!

Igår var de då min systers bröllop, de var jätte kul och de hade så tur med vädret. På morgonen såg de inte ljust ut de var disigt och regnade. Som tur var så var bröllopet inte fören 3 på eftermidagen så de han klana upp. Allting vart så lyckat fin vigsel och en trevlig bröllopsfest. Det blev ganska sent och de var mycket att göra både på kvällen och dagen därpå. Men vi hjälptes åt så de gick bra.


                                                      
        

Idag har jag varit och ridigt på Gabriel igen de var jätte kul. Vi tränade på de Sylvia lärt oss och de gick riktigt bra han var så duktig så! Jag har oxå hunnit prata med Jessica som har Gizmo och han trivs så bra där han är, det känns tryggt att veta. Man är ju en sån orolig liten mamma. Men nu när jag vet att han har de bra så är det dax att åka till Umeå i morgon. Vi har dock inte bestämt hur länge vi ska vara bort. (pga att krille aldrig kan bestämma sig). Nåja de brukr lösa sig till slut även om jag har tendens att jaga upp mig för saker som jag inte kan bestämma över. Nu ska jag i alla fall sluta skriva för idag. Det kommer säkert att inom kort gå att läsa om vår lilla resa. kram till er alla!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0