Jag har blivigt...

Så himla dålig på att blogg, fy skäms på mig!!! Men nu tänkte jag göra ett litet inlägg i lla fall. Sitter just nu på jobbet och försöker få tiden att gå, i stort sätt alla på kontoret är i Stockholm på någon kurs eller vad det nu var. Men jag blir ensam var att hålla ställningarna här! Nå ja jag tjänar ju pengar i alla fall och de är ju bra. Nu tänkte jag att jag i alla fall skulle klaga lite till på min dag och de är ju så att jag har fått ont i huvudet oxå, om man ändå kunde få lite massage så kanske man skulle slappna av lite i nacken. Erkänn de är synd om mig=( För övrig så är det masser med saker som jag måste göra i skolan eftersom det är en tenta fri kurs så måste man hela tiden visa fram föttern för att få något betyg. nå jag det leder ju i alla fall till att vi inte har något under tentaveckan så man kan vara ledig då i stället=) jippi! och om lite drygt en vecka så bär det av till Turkiet de ska bli så spännande även om jag längtar till det med viss skräck-förtjusning med tanke på min flygräddsla! Men alla säger att det kommer att gå så bra, vi får väl hoppas annars får de väl slå mig i huvudet eller nått så jag tuppar av hi hi! Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag får vänta till nästa gång som jag har något att beklaga mig över. Ha det så bra nu alla trevliga människor där ute i världen!!!! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Hej!
Så roligt med ett besök från er på hemsidan :)
Du kan kanske säga till nån gång när du ska ut till Sylvia? Så kan man kanske få följa med? (Behöver inte tvunget rida för att bli av med mitt absitens haha).
Jag hoppas vi ses på gården, det är så sällan bara :-( Var gång jag går förbi är det folk- och hundtomt på gården. :-(
Kram från oss

2007-10-03 @ 14:47:00
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: crazyangel

Äre inte kallt i turkiet nu? lr början på iaf? :) vi var sista gänget ner till zakynthos vi. Fast hade vissligen över 30 grader alla dagar utom en :)

2007-10-03 @ 15:09:24
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Elin & Tipp

Åh så glad jag blir!! :-) Säg bara till! Om jag är ledig så följer jag mer än gärna med dig! Skulle vara jättekul! Och som du sa, kanske jag kan lära dig ett och annat. :-P Vem vet? Hihi
Kram

2007-10-04 @ 11:05:20
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0