Utmaning


Jag har blivit utmanad av min vän Anna  och så här funkar det ....

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på
deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Här är fakta / vanor om mig...

1. Jag sover på tok för länge på mornarna

2. Jag slår på datorn direkt när jag kliver ut sängen

3. Jag önskar att dygnet hade fler timmar så man fick sova mer=) 

4. Jag funderar på tok för mycket! 
 
5. Jag ser för mycket på TV och film

6. Jag är nybliven scrappare.

7. Jag vill ha ett fast jobb!!!

8. Jag åker snart till Turkiet!!! De trodde man inte om min jag är så rädd för att flyga

Jag utmanar Anna NS, Anna G och sen vet jag ingen annan som inte redan gjort detta! Tyvärr=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0