På Begäran

Hej Nu kommer det ett litet inlägg! Det sker ju inte allt för ofta när det gäller mig numera, men här kommer ett i alla fall. Till att börja med ska jag berätta att vi får flytta in i lägenheten redan den 27 januari, jippi de ska bli så kul. De riktigt kliar i mina fingrar, vill så gärna sätt i gång. Vi har dessutom beställt köket nu så de skall komma 15/2 så vi måste se till att ha förberätt allt klart så det bara är att montera upp de när de kommer.

Jag har även hunnit med att scrappa ihop inbjudningskort till en kompis bröllop och även plaseringskort. Det är inget avanserat ihopkok men de vart jätte finna men susanne är nöjd *lättad* Har även blivit tillfrågat att vara ena hälften av värdparet jippi fy så skoj. jag känner mig hedrad=)

Jag ska oxå passa på att berätta att jag har klippt lugg. Den är Tjock och hänger nästan ner till ögonen. Jag trivs jätte bra i den. Jag har tyvärr ingen bild på de så dem som vill se ur den ser ut måste komma och hälsa på *en peak till dig anna*

Hoppas för övrigt att alla där ute har det helt underbart puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Jag (vi) e super nöjda,med allt.. Du e ju min wedding planer. :) Puss

2008-01-21 @ 22:55:09
Postat av: Tokfia

Du var jättefin i lugg!!

2008-01-24 @ 22:55:10
URL: http://tokfias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0