Tillbaka...

... efter väldigt lång tid! Men tänkte passa på att göra ett litet inlägg. Jag har varit så sjuk hela denna veckan, de har varit så trist de ända som vait positivt var att Gizmo fått sällskap. Då slapp jag ha dåligt samvete denna vecka i alla fall. Fast å andra sidan så har jag i stället dåligt samvete för att han fått förlite motion denna vecka eftersom jag inte orkat gå länge än runt huset! Det är dock tur att han inte bli allderles tokig av att inte få promenera längre än så.

Jag kan oxå passa på att meddela att jag har fått förlängt på Länsstyrelsen till och med 31 mars och en löneförhöjning vilket inte är helt fel det är alltid väl bekommet. 

 Så här lite långt efter filmen har haft premiär och gått på bio sisådär hur länge som hälst så tänkte jag ändå passa på att rekomendera för den som inte har sett "Mamma Mia" helt underbar film och vilken musik, jag skulle kunna lyssna på den hur länge som hälst och se filmen om och om igen. 



Tyvärr så lyckades jag inte att föra över bilderna som jag hade i min telefon till datorn, så denna bild på underbara Gabriel är den ända som jag lyckades med just nu! ska se till att fota köket så alla som är intresserade kan se hur det blev efter renoverningen som vi gjorde när vi flyttade in här på Varvet! Ha en trevlig kväll ses väl någon gång igen! Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Japp, Ludwig är min son. Min lille prins. Han är 10 månader denna månaden. Tiden går så fort! Man hinner knappt med... :oP



Jodå, jag har tittat runt. Finns juh så många fina bloggar att läsa. Och då Ludwig är frisk och mår bra är vi juh hemma och har ganska gott om tid att sitta vid datorn. :o)

2008-10-12 @ 09:50:12
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi bor i Motala. ^^ Själv då??



Haft en bra helg?? Vi har haft fullt upp. Men det är bra då går tiden fortare. :o)

2008-10-13 @ 10:27:43
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0