Semester

Nu är vi tillbaka från vår mini semseter. Vi var till Umeå och bodde på hotell i två nätter på scandic plaza, ett hotell i centrala Umeå med 14 våningar! Vi hade de jätte trevligt vi åt gott och shoppade en hel del. Krille hittade en piké tröja, en t-shirt, två skjortor och ett par träningsskor. Själv så hittade jag ett par skitsnygga jeans, två koftor, två linnen, ett par adiddas skor, ett par fin skor och en väska. De kommer bilder nedan på jeansen och skorna!
     

Under semester han vi även åka och hälsa på Erja som bort tillsammans med Thomas i Umeå de har kenneln Undimoon. Där bor Gizmos lilla kusin humlan som har för fem veckorsen blivigt mamma för första gången till 4 stycken underbara små valpar. Vi passade även på att uppvakat Wiliam, Erja och Thomas son som fyllde 1 år denna vecka. De kommer bilder på valparna, Humlan, Wiliam, Travis valparnas pappa, Tea en annan papillon som de har och Erja nedan.
        
   Erja & Wiliam                                                                   Pappa Travis
        
 Mamma Humlan           Fina Tea


Jag har även varit och hämtat Gizmo idag från Jessica, han har haft de jätte bra och jag är dem evigt tacksam för de har kännts jätte bra. Jag var nästan rädd att han inte skulle vilja följa med mig hem!!! Men de gjorde han, just nu ligger han och sover som en liten bebis för han är jätte trött. han har säkert fått så mycket uppmärksamhet att han behöver ta igen sig lite!

image75


image76

Mammas sovande bebis!!! Välkommen hem gubben!!!


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Hej hopp :) vilka söta valpar :) påminde om min Rockys kull:) Njaa vet faktist inte hur ja hitta hit :) klickade väll runt en massa :P

2007-10-02 @ 21:15:15
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0