Bröllops yra!!!

Idag har vi varit i Ersnäs och hjälpt till inför morgondagen för i morgon så gifter sig våran syster Sophia. Det ska bli jätte kul och de har gjort så fint i tältet som vi ska vara och ha festen i. Hoppas bara att de blir bra väder i alla fall så pass bra att de inte regnar.

Jag har även lämnat i väg min lilla hund till Jessica på mitt jobb. Så de får pröva om de går bra för han att sova där nu när jag och krille ska på vår mini semester. Jag saknar min lilla hund så mycket och han har bara varit borta några timmar. Hur ska detta gå?! Men jag hoppas i alla fall att de ska gå bra och att han inte ska störa dem i natt när de ska sova. Puss på dig min lilla älskling mamma ska drömma om dig!!! Sov gott alla andra oxå!
image49

(ps. bilden är gammal men jag tycker om den så den får hänga med i alla fall ds.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0