På begäran!!!

Nu kommer det här ett litet inlägg på begäran från Anna. Dock händer det inte så mycket spännande i mitt liv just nu, det ända som jag gör är att plugga och sova! Inte så upphetsande=(

I kväll har i alla fall Frida på besök en sväng och de var kul för vi skrattade så jag fick ont i halsen.  Titta på bilden nedan så kanske ni förstår=)

image86

Titta bara på mammas lilla gubbe (gumma) han var så söt och lite sådär lagomt förvånad över vad vi höll på med.
Jag kommer verkligen att sakna de lilla livet när vi åker till Turkiet hur ska jag klara en hel vecka utan honom.  Nå ja de måste gå för vi har ju redan betalt hela resan så snart bär det iväg! håll tummarna att vi får bara väder och att flygresan som jag är sådär överdrivet rädd för! Ha det så bra och sov gott

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!
Så söt han är :-) Du kommer att klara dig utan honom, tänk så mysigt det blir när du kommer hem från Turkiet. ;-) HIttade hit via Annas (och Pollux) sida. ;-) Och måste ju bara säga hej!
Kram Elin och Tipp

2007-09-25 @ 13:48:19
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Angel

åå vilken gullig voove :)

2007-09-26 @ 22:19:02
URL: http://sclicegirl5min.se
Postat av: Pollux

Du får säga till din matte att hon inte får göra sig rolig på din bekostnad :P Det var roligt att du kom in och skrev på min blogg :) Jag saknar Luleå litegrann men jag är rätt glad bara jag får vara där matte är. Precis som du antar jag. Fast det blir ju lite som semester för dig också när du ska vara hos tant Frida när mamma och pappa åker till Turkiet. Du hade nog inte gillat värmen där nere ändå. Å så pratar de konstigt där har jag hört!
Kram kram

2007-09-28 @ 12:44:02
URL: http://tokfias.blogg.se/pollux

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0