Ville bara berätta!

Ville bara skriva och berätta hur glad jag är, det är nämligen så att Celin min kompis från Australien är här och hälsar på! De är så roligt, idag har vi hunnit prata lite och äta lunch på stan innan jag skulle vidare på jobbet. Vi ska dock ses i morgon oxå vilket ska bli jätte kul för hon ska följa med till stallet och få träffa och rida en sväng på Gariel min lilla underbara häst! Kan bara inte fatta att hon är här, det är tredje gången som hon är här i Sverige! Det känns som om det är min tur att åka dit snart! Dock ser jag inte fram emot flygningen dit som bara tar si så där 20-24 timmar! och jag som tyckte det var jobbit att flyga till Turkiet och det tog bara 4,5 timmar! Nå ja någon gång måste jag ta mig i kragen och åka dit!!! Ha det så bra nu vi ses snart igen puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Så kul med så fint besök!! Ja, det är kanske din tur snart. ;) Jag har alltid velat åka till Australien!
Kram!!

2008-04-09 @ 16:44:57
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Elin & Tipp

Flygrädd? Eller bara jobbigt?? Jag är inte heller så sugen på att flyga... Har flugit x antal gånger nu!! Irland massor av gånger och minst lika många gånger hit upp... Börjar räkna ner flygresorna hit. :P
Hahaha, vet inte hur bra det skulle vara att vara nersövd under resan. :P Är det inte byte också när man flyger till Australien??
Kram!!

2008-04-10 @ 19:31:43
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0