Hej igen!

Jag måste bara skriva och berätta att jag och susanne var och tittade på brudklänningar igår! Hon ska ju gifta sig i sommar, men jag kunde inte heller låta bli att prova. Jag måste oxå passa på att rekomendera Cinderella i Piteå. Vilken service man fick och vilka underbara klänningar! så alla som skall gifta sig gå till Cinderella och kolla de är de värt. Jag tänkte passa på att lägga upp bilder på när jag provar några klänningar så alla får se hur fina de var!image108
En av min favourit!

      

     

Valde dock att inte lägga ut de klänningar som var mina absoluta favouriter på grund av att man kanske ska gifta sig någon dag och då vill man ju inte att någon skall ha sett dem redan! Dock hör nummer ett till en av dem men jag tror inte att de skulle bli den i alla fall för den lär inte finnas kvar när det är dax för mig de var den sista!

ha de så bra till er alla puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej du vännen! Vad fin du är! Vackra du:) Kram

2008-01-24 @ 11:15:19
Postat av: Katta

Men åååååh vad vacker du var på bilderna :) Kram Kram Katta

2008-01-24 @ 13:31:42
Postat av: Elin & Tipp

Så fin du var! Och vilka underbara klänningar! Tänk den dagen man letar brudklänning ;)
Och nu fick man se din fina frissyr också :)
Säg till om du vill gå en promenad innan du flyttar (för ni har väl inte flyttat än?).
Kram

2008-01-24 @ 16:09:53
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Tokfia

Vilka vackra klänningar! Kanske dags för ett bröllop snart då så man får se någon av favoriterna!;) Gillade verkligen släpet på den v-ringade, nått sånt är helt min stil! Kram kram

2008-01-24 @ 22:58:53
URL: http://tokfias.blogg.se/
Postat av: Suzy

Du var sååå fin... Ha ha ha,så kul vi hade det.. ha haha... kram

2008-01-30 @ 17:36:18
Postat av: Alva och Helena

Halloj!
Vilka fina kort!! Alla, och det på dig och krille från semestern:)

Jag frågade Alva om hon kände igen tjejen på bilden och hon sa direkt Carin!

Ha det bra, så hörs vi!
kram från alva

2008-05-19 @ 10:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0