Länge sedan

Hej Bättre sent än aldrig! Sitter på jobbet nu och har faktiskt för en gång skull inte så mycket att göra! Jag har blivit så dålig på att skriva här på bloggen, jag får skylla på att jag har så fullt upp på jobbet! För övrigt kan jag meddela att  jag blivit bonus moster tillen liten ljuvlig kille soom ska heta Elias. Han föddes 25/6-08  var 48 lång och vägde 3200g. (bilder kommer sen)! Kan även meddela att jag har klippt Gizmo var med honom till en hund salong för att hans päls var så tovig och jag hade gett upp hoppet om att den skulle bli snygg igen! Men han blev så himla snygg ser ut som när han var valp! Långa fina ben och han ser inte alls lika tjock ut! Dock behöver han fortfarande gå ner i vikt! Ha det så bra alla där ute i den vida världen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0