Hej!

Jag hade tänkt att jag skulle passa på att blogga några rader idag, sitter på jobbet nu och det är ganska lungt så jag hinner blogga lite! Det är ju dock väldigt länge sedan sist. Fy på mig jag måste bli bättre! Idag är det i alla fall min födelsedag grattis till mig! Igår gjorde jag två stycken stora smörgåstårtor som jag tänkte bjuda på. Så jag hoppas det kommer några människor på besök så att jag inte behöver äta upp dem ensam även om det är gott med smörgåstårta så orkar jag ändå inte allt och dessutom så skulle jag ju bli TOK tjock om jag gjorde de! Ja menar du när man börjar komma upp i åren så måste man ju tänka på vad man stoppar i sig! Nej skämt och sido=) Hoppas alla andra människor på denna jord får en toppen dag vi ses någon gång! puss puss 

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp, ett stort grattis igen och tack för goda smörgåstårtor :P Hoppas du får användning av din nya gästbok, du som har mycket folk på besök. Tyckte den blev så fin så jag ska nog göra en till mig själv också :P

Tycker definitivt att du ska blogga lite oftare, det är ju så trevligt att ha något att läsa.
Kram

2008-03-27 @ 18:53:53
URL: http://tokfias.blogg.se
Postat av: Elin & Tipp

Hej hej!
Grattis i massor på din dag (även om den var igår...) från mig och Tipp! Och ja, skriv gärna lite oftare. ;)
Kram!

2008-03-28 @ 14:30:18
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0