Här Igen!

F*N Vad typiskt jag hade precis lagt in ett inlägg med några bilder och så gjorde jag något så allt försvann ååå man blir ju så less! Nåja får göra ett nytt försök.

Var ute på promenad med Gizmo innan solen gick ned för kvällen, så jag han ta några höst bilder på honom här kommer några exempel:



Vart faktiskt riktigt nöjd med denna bild!

     
Njuter i solen                                                                    Luktar lite på de vissna gräset!

Har hunnit med att shoppa lite nya leksaker åt lilleman, det tycker jag att han förtjänar med tanke på hur duktig han är på att vara hemma ensam när vi jobbar på dagarna!



Den första är en aktivitetsboll som man lägger godis i.
Den andra är en visselpipa så vi ska ut och träna lite inkallning.
Den tredje är en ful gubbe som piper när man trycker på den, han tyckte det var kul att ha dragkamp med den.
Den fjärde är ett tuggben.
och den femte som inte syns här på bilden var oxå ett tuggben men den har han redan ätit upp *hi hi*

Ha det så bra till nästa gång! Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, 2 inlägg på ett dygn! Det kallar jag utveckling. Kul att "se" dig igen vännen! När får vi se dig på riktigt igen? ;) Du måste ju komma och hälsa på oss i huset!! Vi saknar dig, kramelikram från oss!

2008-10-14 @ 08:12:21
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Suzy

Whhooo.. äntligen ett inlägg,eller tilloch med 2. Weeiee... Riktigt fina bilder... På lilleman...

2008-10-14 @ 10:58:24
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0